3 ay 9 günlük oğluma göğüsümden biyopsi olduğum için sütüm azaldı ve 40 günlükten bu yana sma ile besliyorum. 2. Ayın ortalarına doğru biraz gaz ve kaka problemi yaşamıştık ama o geçiş sürecinde normal olduğunu söyledi doktorumuz. Şimdi çok şükür günde 1 kez, çok nadir zamanlarda da günde 2 kez kaka yapıyor. Ben çok memnunum siz de doktorunuza danışarak kullanabilirsiniz