aggubebek bir de hala kakası için sinyal alamıyorum önceden saklanırken yapardı şimdi nerede geliyorsa onu da yapıyor kaçırıyor mutlaka, çişi için motive oluyor ama kakası için malesef, bunun için ne yapabilirim? 🔲
Xxxyyy07 izmirizmir35 bu benim oglum. Her seyin farkinda cok cabuk ogrendi. Muhtemelen sonra usenmeye basladi ve artik soylemiyor saliyor sorunca yok diye bagiriyor gitmicem diyor. 23 aylik daha gec baslamakla da ilgili degil yani. Bence inatla ilgili.