12 gün oldu oğlum tuvalete başlayalı, biz de yavaş yavaş söyleme durumuna geldi hatta fazla ödül kullanmışız ki bu süreçte sadece ödül almak için bile tuvaleti olmasa da varmış gibi söylüyor, götürüyoruz yapmıyor yok diyor. Benim esas düşündüğüm tarafı sabahları oluyor çünkü, gece bez bağlamıyorum kuru duruyor ancak sabah uyanmaya yakın eğer götürmezsem mutlaka uyanmaya yakın üzerine yapıyor. Bu böyle mi gidecek, sanki bana öğrenmiyor da daha çok kaldırılarak yapmaya alışıyor gibi geliyor. Sizce nasıl bir yol izlememiz gerekiyor?