Bebeğim 5.5 aylık, 2.ayından beri yüzüstü yatırıyorum. Reflüsü vardı, sadece yüzüstü yatınca rahat ediyordu kusmuyordu. Doktorumuz yüzüstü yatıp kafasını sağa ya da sola çeviriyorsa biz ona yüzüstü değil yan yatış diyoruz dedi. Kafasını yatağa gömmüyorsa sorun yok demişti. Tabii her doktorun görüşü farklı bu konuda