Gzm93 Benimde kızım şuan 14 aylık ayağımda sallayarak uyuttuktan sonra gece bi vakit uyanıp yüz üstü uyumak istıyo 3-4 aylıkken boyun kasları gelişsin diye yüz üstü koyardm o şekil hem gazı ckardı hemde kendi kendine kafasını cevirmeyi öğrendi bende korkardım nefes alamaz diye ama nefesi iyi alıyordu kafasını iyi çeviyordu bebeğiniz 7 aylık korkmayın bsey olmaz bazı bebekler o şekilde daha rahat uyuyor