ozgevolkan Genelde lakap takip öyle sesleniyorum. Başkalarına tanıtırken tek ismini söylüyorum. Okulda iki ismiyle sesleniyorlar, ben de kızdığım zaman iki ismini söylüyorum ciddi olduğumu anlıyor. 2 adı da kısa o yüzden zor olmuyor. Cemalettin Furkan gibi uzun bir şey olsa tek kullanırdım heryerde, kimlikte yazdığıyla kalırdı sadece