ozgevolkan Merhabalar sorum iki isimli çocukların annesine , tek ismiylemi iki ismiyle berabermi sesleniyorsunuz ve birine , çocuğunuzdan bahsederken hangi ismiyle bahsediyorsunuz zor olmuyormu ?
Nicksiz ozgevolkan tek isimle sesleniyorum çevremdeki herkeste tek isimle sesleniyor çocuklarına çift isimle seslenen çok az (ben nefret ettiğim için diğer isimden söylemiyorum)
Divayorgun ozgevolkan ben üşeniyorum ikisini söylemeye Tarık emir normalde tek tarık diyoruz. İki isimli çocuklarada tek ismiyle sesleniyorum😂
Deletedmom_109 ozgevolkan oğlumun iki ismi var ikisi toplam 7 harf 😁 ben ikisini de söylüyorum zor olmuyor zaten 🤷🏻♀️ ilk adı ali ben genelde alikoo diyerek işleri karıştırıyorum bazen adını soranlara aliko diyor çünkü🤷🏻♀️🤷🏻♀️
MommysMini ozgevolkan babası ve babasının tarafı öykü diyor ben öykü neva diyorum annem neva diyor 😂😂
Uykusuzanneler ozgevolkan O an canım ne isterse onu söylüyorum ama genellikle okul hayatındada böyle olacak ilk ismi söylenir yani 😅
Cagmer ozgevolkan ikisine de bakıyor hatta ismin ne diye soranlara da kuzey Aras diyor ve 2 yaşından beri böyle şu an 3 buçuk yaşında ama bence tek isimle sesleneceksek neden 2 isim konulur ona da anlam veremiyorum pek 😂
baykuskiz_ ozgevolkan ikisini bir kullanmiyorum ama ikisini de kullaniyorum o an hangisini soylemissem 😄
Kadifemsii ozgevolkan sevemiyorum iki ismi ya. Yeğenimin ismi Zeynep mihra herkes mihra der e o zaman neden iki isim ? Kuzenimin çocuğuda iki isimli iki ismiyle çağırıyorlar çocuk yadırgamıyor öyle duydu hep ama bana saçma geliyor işte
30undabiranne ozgevolkan bende 2 isimliyim evde ik adım kullanılır liseye kadar arkadaşlarım ve öğretmenlerimde ilk ismimi kullanıyordu liseyle beraber 2. İsmimi söyletmeye başlamıştım. Şuan ilk ismimi sadece ailem kullanıyor. Oğlumda 2 isimli ama ilk ismini kimse bilmez 😅
yamans ozgevolkan bazen ilk ismiyle bazen de iki ismiyle birlikte o an canımız ne isterse. Bizimkinin ikinci ismi kısa o yüzden sıkıntı olmuyor 😁
Zlm ozgevolkan genelde tek isimle sesleniyoruz ama arada ikisinide kullandığımız oluyo tanistirdigim insanın yakınlığına göre uğraşmak istemiyosam tek ismini söyleyip geçiyorum zaten anlamıyolar 😄
2020oykuaNNESI ozgevolkan Bizimki de öykü öyküler çok yaramaz olur diyorlardı inanmazdım başıma gelince anladim 😅