iki_prens_annesi_ Sedatr boynunun altındaki pişiktir yüksek ihtimal kulağının arkasındaki de pütürlü mü eğer pütürlü ise alerjidir değilse pişiktir
Ana-kartalice11 Sedatr Sıcaktan oluyor ben de her gün banyo yaptırmama rağmen bizimkinde de vardı doktor travazol krem verdi geçti çok şükür 🙏