Sedatr bize doktor yağlı egzama dedi. Cogu bebekte görülüyor dedi hatta. İki krem vermişti karıştırıp kullandım kızarıklığı olan tüm bölgelerine. Bide vücut losyonu verdi her gün suruyodum simdi de banyo sonrası tüm vücuda sürüyorum, yüzüne ve özel bölgeye genelde her gün. Ara ara tekrarlıyor gibi oluyo çok sıcaklandigi zamanlarda . Mesela boynunun alti yine hafif kızarık. Tam manasıyla nr Zaman gecer bilmiyorum çünkü kizimin teni bembeyaz ve çok hassas