laviniia 2.ay aşısını olmuş muydu acaba? 2 sene önce eşimin yengesinin yeğeni de 2 aylıkken aşıdan sonra rahatsızlanmış, çok ağlamış hastaneye götürmüşler gaz sancısıdır diye geri göndermişler, eve geldikten bir süre sonra kaybettiler maalesef, Rabbim sabır versin çok büyük bir acı. Yıllar önce TV de bir doktor da açıklamıştı bazı alerjik bünyeli çocuklarda aşılar komplikasyon gösterebiliyor, ama her çocuğa alerji testi yapma gibi bir imkan yok demişti.Bu ani ölüm olayı da tam 2. ve 4.aya denk geliyor karma aşı dönemine ne hikmetse. Herkesin kendi çocuğu ve kendi kararı ama ben artık sağlık sektöründe sorguluyorum çoğu şeyi.