Arkadaşımın 2 aylık bebeği dün hiçbir sağlık problemi olmamasına rağmen bir anda ağlamaya başlamış ve susturamadıkları için hastaneye götürmüşler. Doktor anlamamış ne olduğunu ve 72 saat gözetim altında tutalım demiş. Bebek ölmüş hastanede, nasıl oldu neden oldu anlamadık aklım almıyor