Topisko GSevilay65 biz doğduk doğalı böyleyiz. Ne gezmesi tozmasi. Annemgilde bile rahatça oturamam. Şu zamana kadar sıcak yemek yedimmi hatırlamıyorum. 18 ayligiz.