Rabbim Sabır versin ben bu kızla heryere gittim İstanbul Bursa Adana vs vs Hatta Taşındım İstanbul dan Eskişehire Çok şükür sorunsuz atlattık maşallah çok uslu uykuları düzenliydi yemesi içmesi düzenliydi ki bu zamana kadar diorum Başladı bizim 2 yaş sendromu inat boşu boşuna ağlamalar yerinde durmamalar gece kalmazdı hiç şimdi kalkar inat eder illa benle uyucak Sabır Sabır ya bu kız bebekliginde bile bu kadar aglamadi hayır istediğini de yapioruz ama yok eşim diyor ilgi istiyor tobe yarabbim daha ne yapım oyun oynuyoruz müzik dnlioruz kitap okuyoruz parka cikioruz çarşıya pazara goturuorun bayramdan sonra oyun grubuna da yazdırdım tek çocuk evde daha ne yapım ne zaman geçer bu sendrom sizlerde durumlar nasıl temmuz 5 de 1.5 yaş olucaz daha aşi da olmadık zamanımız var dişlerde cikio arka azi dişleri cikti önler geldi yavaş yavaş ondan da huysuz içimi dökmek istedim Beterin beteri vardır diorum sonra şükür bu zamana kadar hiç zorlamadi beni bu kadarına da katlancam :)