Dolores merhabalar, oğlum 10 ay 25 günlük heyecanlandıgı zaman mesela dışarıya çıktığında araba gördüğünde babası işten geldiğinde gibi ellerini ve ayaklarını bilek kısmından büker kıvırır yani kasıyor böyle heyecandan hemen kendini, babba mamm anne der arada bir geh dede der, 5,5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı. Cee ee oynadığımızda güler top atarım o bana atar elime oyuncak koyarım bunu al derim alır geçirmeli halkalar varya onları hemen alır yapar geçirir yerlerine, ne bilim bi kovaya oyuncak atarım oda peşimden öyle yapar, yürütece koyduğumuz da şimdi seni yakalıcam dediğimde beni anlar kaçar yada beni kovalar, sesli güler, seslendiğimizde bakar ama elinde ilgilendirği birşey varsa 3-4 kere yüksek sesle bağırırm öyle bakar, göz takibi var evde beni takip eder gibi, biz bu el ayak kıvırması yüzünden bi dr göründük dr bizi korkuttu gelişim uzmanına yönlendirdi gelişim uzmanı ise alıp oynadı oğlumla sese olan tepkisine oyuncaklara olan ilgisine gibi, otizm değil bu çocuk diyemem ama otizim de diyemem çok erken henüz dedi ama şunu söyleyim 10 aylık bir bebekten ne bekliyorsam hepsini karşılıyor dedi. Nöroloji uzmanına gittik farklı birşyden dolayı onada sordum oda otizm ile ilgili bir belirti görmüyorum çocuğunuzda dedi. Ama insanız ilk dr bizi korkutması hala aklımda soru işareti. 11 aylık olacağız 10 gün sonra hala alkış bay bay yapmıyor resmen 1 aydır hergün öğretiyoruz ama yok ısrarla yapmak istemiyor.oyuncaklarıyla oynar ama çabuk sıkılır devamlı aynı şeyle asla oynamaz.Emeklemiyor ama dizimde otururken tutunup kalkar ama yürüyemiyoruz Şuan ama elinden tut yürü tüm gün yürütür seni yürümeye çok hevesli gibi gibi aklımda olanlar bunlar, ama hala alkış bay bay yapmaması ve heyecanlanınca el ayak bilekten kıvırması artık sinirlilerimi bozuyor korkuyorum. Normal midir peki sizce. Yada bu aylarda şu hareketler var ise evet şüphelenbiliriz diyeceğiniz bir hareket varmı?