Dolores Merhaba canım , bayramda gözlemledigim bir olayı aktaracagim kuzenim ve oğlu , 3 yaşına girmesine 1 , 2 ay i kalmış ama hala basit kelimeleri kullanmıyor çevreye ilgisiz oyuncaklara ilgisiz sadece yemek yiyor yani ortaya konan bisküvi meyve ne varsa her gördüğüm de atistirdi sürekli adına bakmıyor ve ben kendim gözlemlemek ve anlayabipmek adına yalnız kaldığımizda arabanın tekerini çevirdim ve sürekli aynı harekete teşvik etti beni ve aşırı heyecanlandı elleri kolları sistematik bir şekilde hareketlendi . Sonra sandalye de oturuyordum gayri ihtiyari ayağımı salliyordum ve ayağıma aşırı ilho gösterdi hatta dizimin dibine oturup ayağımı alıp alıp salaya devam etti … Çok tedirgin oldum umarım şüphelerim doğru değildir diye , sonra bir an burnunun ucuna bakıp yine ellerini ve parmaklarını değişik şekiller yaptı bir an havaya kaldırıp … Ve maalesef çizgi filme aşırı maruz kalmış bir çocuk . Kendi halinde asla oynamiyor yaşıtlarını iteliyor hatta ne düşünürsünüz acaba on goru olarak teşhis koyamazsiniz ama anlattığım kadarı ile bir sorun var gibi görünüyordu bana . Psikologa gitmişler ama galiba 3 yaşına kadar gözlemlemeye uygun gormus