Sulee_ amaliyat zor bir amaliyat değil ben sabah erken saatte olmuştum akşam üstü çıkmak istersen çıkartırız çıkmak istemezsen birgün kalırsın demişlerdi ben çıktım 1 hafta sıvı tüketiyorsun zaten dondurma yiyorsun bol bol ama kakaolu olmucak sade dondurma ye demişti doktor bana ilk günler yutkunmak çok zor oluyor ses tellerini yormaman gerek bşr de konuşmucaksın bir haftadan sonrası kolay ben bu süreçte kilo vermiştim😂😂😂