Sulee_ eğer sürekli şişip hayatınızı etkiliyorsa ameliyat öneriyorlar bana da doktorum söyledi , her sene 6 7 defa şişer inerdi. Çocukluğum hep hastanelerde geçti. Gece yarısı gider 4 de hastaneden çıkar sabah 7 de okula giderdim iğnesiz asla düzelemiyordum. Sigarayı bıraktım , soğuk şeylerden uzak durdum , sıcakta aynı şekilde büyük kızımda aynı şekilde bana çekmiş küçücük rüzgar esse bademcikleri şişiyor rahatsızlık veriyor ateş yapıyor. Ameliyat dediler ona da.