denizcinar ben aptamil kullanıyorum memnunum ama bebelac gold da hiç haz yapmıyor diyorlar,sizin bebeğiniz gazdan mı kasıldı acaba?
burcutoksoz bizde bir kabız sıkıntısı oldu hippte sonra aptamile geçtik. severek içiyor şimdi kabbız sıkıntımızda yok.
ayfernaz Aysegul28 Dönün tabi zaten bebelac gold da çok iyi bi mama keşke baştan hiç değiştirmeseydiniz
DorukSena Ben evolvia kullaniyorum en basindan beri. Hic degistirmedik. Ne gaz ne kabizlik cok sukur yasamadik 🙏🏻
emirhanecozlem elmalikurabiye ben ilk günden beri kullanıyorum daha doğrusu ilk başlarda çok kullanıyordum sıkıntı yaşamadım gayette severek içti bebeğim
nazlezgi Sngl1202 benim kutudan da bi tane minik kıl çıktı,eşim bi kez hazırlamıştı ondan mı diye düşünmüştüm ama sizde de çıktığına göre öyle değil..👀