sedaozan aselliyam23 ay bende bi sorun var sandım 😂 benim oğlumda öyle hatta herkes bu çocuk yürümeyi bilmiyor mu diyor kanguru gibi mübarek ya koşar ya zıplar 😂 10 aylıkken direkt koşarak başladı 28 aylık oldu aynen devam
Mavili-mavilimorcicek aselliyam23 İçe basma genel olarak bir sorun değil düz tabanlık yoksa geçer zamanla.Ev içinde ortopedik ayakkabı giydirmenizi tavsiye ederim özellikler bilek boy bagciksiz olanlardan içe basma durumunu gidermeye yardımcı olur.
aselliyam23 Antalya0703 hayır doktor 3 yaşa kadar olablr eğer devam ederse tekrar gelin demişti bize henüz götürmedim 3 yasi bekledim ama hala var yani goturucem yakın zamanda
aselliyam23 huzunkovankusu hayır doktor 3 yaşa kadar olablr eğer devam ederse tekrar gelin demişti bize henüz götürmedim 3 yasi bekledim ama hala var yani goturucem yakın zamanda
Antalya0703 aselliyam23 allah ım acil şifa versin çocuklarımıza henüz görüşmedik ortapediyle ama üzüldüm açıkçası
aselliyam23 Antalya0703 umarım en yakın zamanda düzelir rabbim tüm çocuklarımıza şifa versin inşallah