aselliyam23 Kızım 2 yaşına girdi herşeyi çok normal ama farkediyorum hiç yürümüyor yani evdede olsak dışardada olsak sürekli koşma halinde hiç normal yürümeyi bilmiyor sizdede aynı durum varmi endiselenmelimym sizce
Serpiloral aselliyam23 benimde 16 aylık öyle kuzum merdiven inip çıkmak gerekiyormuş dengeyi saglamak için bi denicem bende bol bol sende dene hergün
Ecem__ aselliyam23 merhaba canim..postunuzu okurken ayni sorun bizdede var surekli kosma halinde sizinki kac yasinda gectimi..
Mavili-mavilimorcicek aselliyam23 Yürümeye ne zaman başladı?eğer yeni yürümeye başladıysa genel de öyle oluyor ayrıca içe basma durumu 3 yaşa kadar normal.17 aylık olmak üzere kızım 10 gün oldu yürümeye başlayalı yavaş yurumuyor o da hızlı bir şekilde ama bence hoşuna gittiği için yapiyor.
sedaozan aselliyam23 ay bende bi sorun var sandım 😂 benim oğlumda öyle hatta herkes bu çocuk yürümeyi bilmiyor mu diyor kanguru gibi mübarek ya koşar ya zıplar 😂 10 aylıkken direkt koşarak başladı 28 aylık oldu aynen devam
1Nisa1merve Yuruyemiyor mu yürürken düşüyor mu anlamdım da. Benm kizim da yürürken tökezler sürekli yada düşer . dışarı çok çıktığımiz zamanlar duzeliyor yürümesi öyle bişey mi
aselliyam23 1Nisa1merve hayır sürekli koşma halinde yani normal yavaş yürüyoruz ya mesela onda öyle bişey yok her anı kosmayla normal yürüme yok bide içe basık tamda düzgün yuruyemiyor bilmyrm herkesin çocuğunda varmı normalmi
1Nisa1merve aselliyam23 insllah geçicidir ben de sizin gibi biraz daha geçsin götürecem. Düzelmezse. Ama sanki büyüdükçe gelisiyo yürümesi .eltim demişti zamanla gelişti .merdiven inin çıkin dedi ayaklarını kullansın denge sağlamayı öğrensin demişti .
aselliyam23 1Nisa1merve en üstün bi altindaym yeterince merdiven çıkıp iniyor kızım ama bilmyrm umarım düzelir ya bende çok takiyrm artik
aselliyam23 Ecem__ 2bucuk yaşında şuan hala aynı sürekli koşup biyerlerini vuruyor normal yürümeyi sanırım beceremiyor 😏
Ecem__ aselliyam23 hic sorma ya tam.gaz kosuyor sanki nereye gidicek agiz kafa surekli mor geziyor..artik koşma demiyorum yavas yavas sakin yuru diyorum bakalim
aselliyam23 Mavili-mavilimorcicek kızım 13 aylıkken yürümeye başladı aslında yeni değil ama bu durum sanırım devam edicek gibi 2. Buçuk yaşında çünkü değişiklik yok ve içe basıyor doktora götürmüştüm bunun için suanlik bir sknti yok ilerleyen zamanlarda düzelmezse tekrar bakarız demişti
Mavili-mavilimorcicek aselliyam23 İçe basma genel olarak bir sorun değil düz tabanlık yoksa geçer zamanla.Ev içinde ortopedik ayakkabı giydirmenizi tavsiye ederim özellikler bilek boy bagciksiz olanlardan içe basma durumunu gidermeye yardımcı olur.