Emmosch 3.aydan beri salya akıtıyor,ne bulursa ağzına götürüyor,kabarmış gibi diş etleri de ama 8,5 aylık hala diş yok 🧐
Marbling35 Afetnur bizimde masallahimjz var 5 bucuk aylikken çıkardı suan 10 aylik 4 altta 4 ustte 8 tam disi var
Rumeyyssssaa Afetnur 4. ayın başında mızmızlanmalarımız başladı bir kaç gün içerisinde patladı minicik bir şey o kadar güzel duruyor ki tabi emerken o kadar güzel olmuyor bu durum 😂
Ebru__ Sudeeb benim kızım da 10 aylık alt damaklarda beyazlık var hâlâ çıkmadı 1 yaşa az kaldı vitamin eksikliği olabilir mi acaba ya nasıl anlayabiliriz
cemreninannesi_ Afetnur 6. Ayda alt 2 8. Ayda 4 gün önce de üst 2 dişimiz çıktı 🥰 yani 1 ay da falan çıkardı
AnnEbee Afetnur temmuz7 de 1yasina girecek 2 aylikkenden beri agzinun suyu hic durmuyo herseyi agzina goturuyo 😂 ama halaa gelen giden diş yok 😅 acelesi de yok dert etmeyin ne zaman isterse o zaman ciksin 😀
Elamerve23 Dlk55blt-rdvn uzun da surebiliyor yani bizim 2. Aydan beri böyle çok huysuz gelse de kurtulsak 😒
Gizempkr Afetnur aynı durumdayiz altı ortalarında alt iki çıktı yedi ortaları üst kabardı 8 ay 20 günlüğüz hala üst dış yok normal mi bilmiyorum da ya
Sudeeb Ebru__ 13 aylık olana kadar çıkmazsa doktora götürlmesi lazımmış ama genelde internet de falan d vitaminş eksikliğinden olur yazıyor doktora götürebilirsiniz yada genetikle alakası oluyomuş eşimde geç çıkarmış beklemedeyşm bende
teachermom07 Ebru__ diş çıkarma genetik bi durum . Özellikle babadan geçiyormuş. Sizde veya eşinizde geç çıkarma gibi bi durum yoksa vitamin mi diye düşünülebilir
DuyguveUygar Bu başlık tam benlik olmuş, tecrubeli annelerime sorayım benim oğlum 5 ay 4 günlük ve alt dişimizin ucu patladı ama bir haftadır ne uykumuz var ne iştahımız bayılmak üzereyim uykusuzluktan. Ne zmana tamamen çıkar ve düzelir bu durum
Esraasell Afetnur kızım 4 aylıkken diş etleri kabardı ve huysuzluk diş ağrısı kaşıntısı başladı bugün tam 10 aylık ve 15 gün önce falan 2tane dişi patladı daha yaklaşık 6 ay çektik ve hala çekiyoruz uyku haram oldu iştah desen sıfır ateş var 😖
MutluY_E Afetnur 7 aylıkken alttan 2 tane çıktı. Şuan 10 aylık üsttende 2 tane çıktı. Yanlar şişmiş ama daha gözükmüyor
JstDef Afetnur Yaşından sonra çıkardı bütün dişlerini. Çoğunu da aynı anda dörder tane olacak şekilde çıkardı. Hiçbir sıkıntı yaşatmadı bize. 19 aylık şuan bile dört tane daha çıkartıyor. Daha fazla da olabilir bilmiyorum 😅