Aynı şeyi bende yaşadım ama kızım besnyasinda falandı çok ağladım korktum cerraha götürdüm hiç bişey yok dedi içinizi ferah tutun benimde elime boynunda nohut büyüklüğünde geliyordu ve ben baya kötü olmuştum kendime çok zor geldim ama çok şükür bişey yoktu