limonvari burnumun göz hizasında yan tarafında vardı. Sivilce tarzında çıktı ve sonrasında orada soğuyup kaldı. Dışarıdan bakıldığında nohut büyüklüğündeydi. Göz polikliniğine başvurup aldırdım. Operasyon esnasında doktordan duyduğum kadarıyla içeride daha fazlası varmıştı. Temizledi sonrasında bir problem yaşamadım. Lise dönemindeydi, o an hayata bakış açısı daha farklıydı neden çıktığını hiç sorgulamadım tek düşündüğüm iz kalmasındı