ayfer69 Mrymnly12 bende yarın bi test yapayım valla bu ay kaçıncı yağışım testlerde 30 lira az değil bi olsalda kurtulsak vallahi prezervatif koleksiyonu yapacağım 😊
Ssmerve10 ayfer69 bence havalardan kaynaklı Canım 50 tane test alıp yapmisimdir 9 gün gecikmeli oldum bugün şükür
Mrymnly12 ayfer69 ben hala yapmadim bugün adetimin gecikmesinin 17.gunu gerçekten normal değil artık test yapmaya cesaretim yok🥺🥺
ayfer69 Ssmerve10 oh iyi bari sen tarttın darısı bana ne olur dua edin iki bebeğim var 2 ve 1 yaşında onlara acıyorum
Ssmerve10 ayfer69 yaptın mı sende kan testi falan yoktur strese girme stres yaparsan daha çok gecikiyor
Mrymnly12 ayfer69 benim adetim hala olmadı yarin 19.gun bugün test yaptım yine negatif çıktı bence hamile değilimdir artık🤭🤔
Mrymnly12 Ssmerve10 benimki de bı sabah bi akşam emiyo süt azaldı iyice daha dokuz aylık ama neredeyse 6.aydan beri böyle az süt zaten stresten kaynaklj oluyk bence
Mrymnly12 Ssmerve10 adet hala olmadim bugün 21.gün gecikmesinin iki kere test yaptım ikisindede negatif çıktı ama🤔
Ssmerve10 Mrymnly12 valla kuzum doktora bı gitseydin benim stresten gecikti 9. Gün oldum bittim bile bence sen doktora git testte negatif madem
Ssmerve10 Mrymnly12 bencede ama.sen emziriyosun zaten bence normal böyle olması ama yinede bı git baktır 🥰
Ssmerve10 Funda6161 kusura bakma biraz geç oldu ama hayır gecikmiyor ben giden ay ria taktırdım stres yaptım ondan galiba