ayfer69 aynen ara ara sancı vs oluyordu . Tatile gitmiştik çok iyi oldu 10 gün gecikmesi benim için büyük şanstı eve döndük ve oldum. Artık hamile miyim diye bende düşünmeye başlamıştım . Hala sprial taktıramadım. Kafam çok karışık o konuda adetliyken taktıran var değilken taktıran var bakır iyi diyorlar, yok bazılarında kanama artıyormuş ,kayabiliyormuş vs vs 🙁bi ara doktora gidip muayene olup bilgi istiycem