Batimoms Ceza yöntemi okul öncesinde yoktur ki. Bu ne biçim bir davranış? Niye sessiz kalıyorsunuz hanımefendi 3,5 yaşında daha bebek. Her şeyden mahrum kalması nedemek? Basında kim bekledi?
Tek başına kaldıysa herhangi bir şekilde başına bir şey gelse bir zarra gelse bedelini kim ödeyecekti?
Madem böyle bir tutum sergilenecek, ararsın velisini gelir aldırırsın çocuğu ki böyle davranış asla doğru değil!
Bütün gün dışlanmış, aşağılanmış, sosyal becerilerine zarar verilmiş bir çocuk. Korkmuş bir çocuk. Bende yapayım mı diye geldiğinde, bahçeye çıkarken gördüğünde istediğini düşünmek ve terslenmesi,azarlanması 1 öğretmen fobisi 2 okul fobisi 3 asosyallik olarak geri döner. O öğretmeni yırtarım. Okul öncesi eğitimcisi olarak söylüyorum.