Batimoms Oğlum 3.5 yaşında çalıştığım için özel bir anaokuluna gidiyordu. İlk öğretmeni çok iyiydi. Oğlum yaramaz bir çocuk değildir ancak her çocuk gibi meraklıdır. Vurma itme zarar verme yada kötü söz kullanma gibi davranışları yoktur. Sonradan başka bir öğretmeni geldi. Diğer öğretmeni başka kuruma gittiğinden . Neyse lafı uzatmayayım akşam işten çoktım almaya gittim. Bana direk bugün oğlunuza ceza verdim dedi. Neden ne oldu hocam dedim. Lavabodaki musluğu açmış yerler ıslanmış o sırada bir arkadaşı da hafif ıslanmış. Ben de onu bugün hiç bir aktiviteye dahil etmedim dedi. O anda birşey diyemedim mahcup hissettim kendimi. Kimseyle normalde tartışan biri değilim. Eve gelirken yolda konuştum sadece musluğu açmak istedim yerler ıslandı dedi. Birazcık üstümüz ıslandı dedi. Eve gittim bir uygulama üzerinden çocukların gün içi aktivitelerine bakıyoruz oraya günlük yüklüyorlar. Resimlerin hiç birinde ne bahçe etkinliklerinde ne içeri etkinliklerinde oğlum yoktu. Bütün gün nerede oturdu ne yaptı dşye acayip kafama takıldı. Ertesi gün sorduğumda oda da tek başına oturdu dedi. Çok kızdım kendi kendime hocam daha çok küçük dedim . Öğrenmesi lazım gibi şeyler söyleyince eğitimcinin haklı olabileceğini düşündüğümden birşey diyemedim ama sonradan içim içimi yedi 1 hafta sonrada okuldan aldım . Okuldan alma sebebim bu olay değil dönem bitti. Sizce yapılan doğru mu? Okul yönetimi ile konuşmadığıma da sonradan pişman oldum
EmineYilmaz Batimoms benimde ilk aklıma gelen o saate kadar ne yaptı. Bu ne hadsizlik ya bu nasıl ceza . Keşke kendinizi mahcup hissetmeseydiniz ya el kadar bebe ne anlar kıyamam ben ona
Fasulye12 Batimoms Sürekli sürekli olan bir davranış değil anladığım kadarıyla. Okul kuralları tekrar hatırlatılıp gerekli uyarının yapılması yeterliydi. Bu kadarcık bir olayda böylesine mahrum bırakma cezası veriliyorsa gerçekten büyük bir sorunda öğretmeni ne yapacak çok merak ettim.
Noname21 Batimoms bence doğru değil resmen dışlanmış bütün gün tek başına odada durdu ne demek yani korkmuş ki durmuş Yoksa benim kızımda üç buçuk yaşında değil gün boyu 5 dakikadan fazla kalmaz tek başına odada Bütün arkadasları oynarken o içerde falan hayal ettikçe sinirlendim bak Bence kesinlikle sert bir üslupla uyar yoksa sende birşey demiyorsun diye iyice ezer ne münasebet
mobesebesir Batimoms sabahtan akşama kadar da ceza verilmez ki tek başına Bi odada bırakmak ne demek. Yaptığı büyük bisey de değil. Bi arkadaşına fiziki vs zarar verse yaptığın hatayı düşün diye biraz mola verdirirsin sonra özür diletirsin ama eğitimcilik bu değil
Batimoms Fasulye12 hayır değil her çocuk gibi meraklı evde de musluğu açıyor yada ben engelliyorum çocuk bu merak etmez mi ? Sürekli sürekli yapsa inan ki haklı
Batimoms Noname21 zaten tek öğretmen ne yaptı içeride tek başına diye düşün düşün asabım bozuldu. Onda da oyuncaklar var ama saatlerce yalnız ne yapacak. Hala aklıma geliyor üzüntü duyuyorum
Nurcan03 Batimoms herşeyi geçtim 3.5 yaşında bir çocuğu tek başına nasıl odada bırakıyorlar. Ben sanmıyorum birinin başında olduğunu muhtemelen diğerlerinin arkasından gittiler. Şikayet etmeniz lazımdı. Herhangi bir durum olduysa size haber verebilirlerdi. Ayrıca o yaşta bir çocuğu gün boyu izole etmenin eğitimle şununla bununla açıklanacak bir tarafı yok…
ugurbocugu Batimoms keşke yönetimle konuşsaymışsınız. O öğretmenin çocukları dinlemeyi öğrenmesi gerekiyor. Yani yetişkinlere bile devlet memurluğunda uyarma cezası var. Direkt bu şekilde cezalandırılması doğru değil.
Noname21 Batimoms çok yersiz kesinlikle yönetim ile de konuşun öğretmeni uyarsınlar Hani sürekli yapıyor olsa önünü alamadım uyardım uyardım dinlemedi mecbur kaldım dese neyse birdaha yapma demek çok mu zor gelmiş
Batimoms Noname21 ilk mesajıma ekleme yaptım sonradan zaten aldım oğlumu okuldan dönem bitti gönderesim gelmedi tekrar aynı okula evet okul müdürümüzle konuşmam lazımdı
Pelopelo Batimoms bunlar yasandiginda konussaydiniz caresi bulunurdu elbette ama anlattiginiz kadarindan buradan bizlerin yorum yapmasi da dogru degil. Her sinifin dinamikleri farkli. Ogretmeni de dinlemek lazim. Elbette hata varsa konusulup anlasilir ama su an biraz olaya hakim olmadan yorum yapiyoruz.
bilgekizinannesi Batimoms ben sınıf öğretmeniyim çocuk çok küçük ve ceza çok acımasızca bir ceza her eğitimci haklı olmuyor bu konularda bence hesap sormalısınız
Batimoms bilgekizinannesi okuldan aldım zaten şuanda devlet anaokuluna yazdırdım eylülde başlayacak inşallah
Emuleys Batimoms Kesinlikle doğru değil ve bir veli olarak tavrınızı net olarak ortaya koymalıyızdınız çünkü yaramazlık değilmiş çocuğunuzun yaptığı velevki yaramazlık olsun tamam bir etkinliğe dahil etme o sırada yaptığını düşünsün çocukta bütün gün büyük yanlış çocuğun psikolojisine bu şu şekilde de yansiyabilir ben digerlerine göre bir yanlış yaptığında cezalandirilacagim bu yüzden içine kapanmaz umarım ayrıca eğitimci olsa bile bu onun her yaptığının doğru olduğunu göstermez bunu unutmayın
Ucansupurge Batimoms Ben bir okul öncesi öğretmeniyim ve bu konuda meslektaşına hayret ettim. Okul öncesinde ödül ceza gibi kavramlarini kullanmayız hatta davranış kazandırma aşamasında olacak şey değil. Bu gibi bir durumda çocuk ile özel olarak konuşulur sınıf ve okul kuralları hatırlatılır. Kendi yapabilecegi birsey ise yapmış oldugu davranisin sorumluluğunu alarak temizlenmesine yardımcı olur ve arkadaşı ile konusturularak olay kapatilir. Kurumdan alarak en iyisini yapmissiniz. Hiçbir davranış ceza yolu ile ogretilmez.
Batimoms Ucansupurge sağolun hocam . Evet ben de veli olarak biraz pasif kaldım ama insanların mesleklerine saygı duyduğumdan doğru yapmıştır belki diyerek mütevazi olmak istedim. Üzgünüm
balkzm Batimoms 3.5yasindaki çocuk söz konusu, verdiği ceza çok ağır,böyle mal eğitimciler olduğu sürece çocuklar için cokm zor olucak,Allah iyi insanlarla karşılaştirsin,sizde bundan ders çıkarın,ve asla böyle büyük sorusuzca cezalara göz yummayin
Mmeelliikkeee Batimoms bu kadar küçük bir çocuk yalnız kaldığında kendisine zarar verecek bi hata yapsaydı o öğretmen kişisine nasıl bi ceza verilmesi gerekecekti . Çok çok abartmış ceza işini ben kısa kesmezdim konuyu asla ayrıca özgüvenini çok kırmış çocuğun ben açıkçası biri kaydı düştü bekledim Allah korusun tabi ama ıslanma nedir yani ya… böyle öğretmenlerle denk gelen çocuklar eğitim hayatından soğuyor. Çok yazık önce vicdanı olsun Çocuklarımızın kimlerle karşılaşacağını malesef bilmiyoruz ama hata da yapsalar lütfen arkasında durun gerekirse müdürle görüşün ve karşılıklı konuşsun öğretmen çocukla oda özür dilesin neden yaptığını açıklasın. Özel bir okul ise mutlaka şikayet edin değilsede edin gerçi . Peşini bırakmayın benim içime oturdu
bilgekizinannesi Batimoms çok iyi yaptınız ama yine de okul idaresi ile görüşün derim. Çok yanlış bir uygulama ve idare bilsin ki tekrar başka bir çocuğa yapmasın bu yaptığını
Deletedmom_9857 Batimoms Benve işin peşini birakmamaniz lazım yani çok küçük o kadar tek başına nasıl kalır ayy ben çıldırırdim sanırım ya
asrinhatasi Batimoms bence o an okul müdürüyle konuşup verilen cezanın doğruluğunu sormanız lazımdı. Belki bilmiyorsunuz çocuk eğitimini ama araştırıp başka yerlere de sormanız lazımdı. En basiti o gün buraya post açsaydınız bile pek çok eğitimci anne yardımcı olurdu size