Ess92 Öncelikle her yediği şifa olsun 👼 Maşallah benim oğlum da sürekli böyle mama mama diye ağlıyor yemek seçmeye yeni başladı gibi onun sebebi de 1 yaş öncesi alerji yaptı diye vermediklerimi reddediyor. İştahlı olması Allah korusun acaba tip 1 diyabet mi diye düşündürdü sonda doktoruna danıştım testler yapıldı çok şükür temiz çıktı. Doyma hissi zamanla gelişecekmiş. Bazı çocuklar böyle oluyormuş. Bu arada çocuk istiyor diye vermedim, ölçülü dengeli beslenmesine dikkat ediyorum 💫