Kızlar yediğimiz yemeklerden tuzunu atmadan kızıma da ayırıyorum. Geçen gün yarım kaseden biraz fazla kıymalı bezelye ayırdım. Kendi yemeğini yedi. Sonra ağlayarak bizimkilerden istedi. Tuzlu da olsa biraz yedirdim. 1 kase tarhana içiyor. Bitince daha yok mu dercesine ağlıyor. TAm buğday makarna haşlıyorum o da aynı şekilde. Sürekli bir şeyler yemek istiyor. Hele meyve çatlayana kadar yer tabiri caizse. Karpuz yiyeceği zaman bir kalın dilim hepsini bitiriyor. Kiraz bir kase dolusu yiyebiliyor. Arka arkaya 5 tane erik yiyor. Tamam iştahlı çocuk iyi diyorlar ama bu kadarı da normal mi? Resmen bir yetişkin kadar yiyor bazen. Sizin bebekleriniz nasıl? 1 yaşına 1 hafta var. Hala anne sütü alıyor.