kenankaan Babbb eski usul iyi daha çabuk iyi olur. Benimkiler de öyleydi. Acaba klipsli mi diye merak ettim
Ebrut03 Bizde 7 günlükken yaptırmıştık dr un önerisiyle papatya suyuyla silip kantoron yağı sürdük bezine de furacin krem kullandık çok çabuk geçti
Mdorukkk Babbb pipiye sür direk sen. Yerinde olsam vazelin yerine kantaron kullanırım yani daha sağlıklı ben bu forumda okumuştum bol bol kantaron sürdüm doğal yağ yani vazelinin içinde neler var
Yesim61 Ayglhanvlkn 6 aydan önce yapan doktorlar var anlamıyorum yani çocuğu doğduğu zaman sünnet bile ediyor doktor bize gelince narkoz alacak ben o yükün altına giremem az büyüsün de gelsin demişti aylık getirdim de 11 buçuk aylık oldu evde yaptıracağım bölgesel uyuşturma ile
Ayglhanvlkn Yesim61 umarım süreç sizin için güzel ilerler.biz 6 ayı bekleme kararı aldık wardır doktorların bi bildiği dedik.iyice güçlensin bakalım.
poyrikmoyrik Babbb 3 aylık oğlumun da 1 hafta kakası geldiğinde ağladı. Yakıyordu galiba hemen duşa sokuyordum çığlıklar eşliğinde😅 1.5 haftada tamamen geçti.
Babbb Ayglhanvlkn önemim etrafımdaki hiç bir doktor bekle sonra yaptır demedi. Tamamen tercih meselesi sanırım doktorlar da her konuda olduğu gibi bu konuda da ikiye bölünmüş demek ki…