Merhaba , bebeğim 3 ay 10 günlük sünnet yaptırdık. Bugün tam 1 hafta oldu. İlk 4 gün çok rahattık. Bu 3 gündür her alt değiştirmede ortalığı yıkıyor bezine vazelin de sürüyoruz yapışmasın diye büyük beden bez de kullanıyoruz. Doktorumuza fotoğraf attık herşeyin yolunda olduğunu söyledi. Bayramdan sonra kontrole gideceğiz fakat ben sizlerden fikir almak istedim . Alt değiştirme de böyle sorun yaşayan oldu mu ? Ne yaptınız ? Öneriniz var mı ?