Sehnaz56 Bahçeci Ankara şubesinde tedavi gördük biz ilk bebeğim 3 yaş 3 aylık. 2019 da yaklaşık 20-30 bin TL gitmişti öyle hatırlıyorum. İlk denemede tuttu çok şükür. İkinci transferim de geçen ekim de oldu ikinci bebeğim doğmak üzere. Bunda da sadece transfer ve ilaçlar için 20 bin TL ye yakın para verdik. Üç dört yılda her şey on karına çıktı, ilaçlar ithal olduğu için fiyatları inanılmaz arttı. Allah ım kolaylık versin 🙏🏻