Sehnaz56 Kızlar tüp bebekle hamile kalanlar var mı varsa hangi hastane ne kadar ücretle kaldınız ve de bahçeci varmış tüp bebek merkezi oraya giden var mı ?
toesta Sehnaz56 çalıştığım yerden iki kişi orada tüp bebekle hamile kaldı ama ilk denemede olmadı tabi birkaç kez denediler
Kuzeymomss Sehnaz56 Ablam gitmişti fakat baya tuzluydu yani, yanlış hatırlamıyorsam 100 bini bulmuştu. Fakat onlar embriyoları yurtdışına genetiğe falan da göndermişlerdi.
Zehrakizim06 Sehnaz56 2022 yılında yaptırmıştım ankara bahçecide çok memnun kaldk bebişim simdi yanımda uyuyor çok şükür 😊 o zaman 70 bin liramız gitmişti
hunilimomy Sehnaz56 İstanbul seçeneğini ekledim gönderinize ordaki annelerimiz görüp yardımcı olur umarım ❤
19032020 Zehrakizim06 doktorunuz kimdi ? Biz de orda tedavi gördük ilk bebeğimiz 3 yaş 3 aylık ikincisi de doğdu doğacak 🤭 bizim doktorumuz Berfu hanım♥️
Sinem9191 Sehnaz56 ben size Kozyatağı Acıbadem hastanesinde Prof Dr Cem Fıçıcıoğlu nu öneririm, ben kendisi ile ilk denemede hamile kaldım çok şükür oğlum şu an 8.5 aylık :) çok deneyimli bir doktor ekibide aynı şekilde gözük kapalı öneririm
AA201207 Sehnaz56 Bahçelievler Medical Park Serdar Koç ilaçlar dahil 15bin civarıydı ama 2.5 yıl önce güncel fiyat bilmiyorm. Instagram sayfası var oradaki numaradan bilgi alabilirsiniz. Çok çok iyi ilgili ve başarılı biri bu konuda ücretsiz ön görüşme ve muayene yapıyor gidip tanışarak karar verebilirsiniz
Pukaleka Ben yaptirdim. İleri yaş faktörü ile ilk denemede tuttu. İlaclar dahil 70 bine yakın para tuttu. Bahçeci Fulya ya gitmiştim 2021 de.
Sinem9191 Sehnaz56 açıkçası çok hatırlamıyorum ama ilaçlar iğneler çok tuzlu açıkçası :( tedaviden çok onların masrwfı çok