Ceycey001 ben haziran ayına girdik gireli her gün düzenli olarak yıkıyorum. Ancak yıkama esnasında bir gün şampuan kullanırken diğer gün sadece masaj ve düz su ile yıkama yapıyorum. Bebeğimin cildi çok hassas muhtemelen atopik bir cilt yapısı olacak, o sebeple doktorunun uygun gördüğü şampuanı kullandığımız için bir gün ara ile şampuan uyguluyorum. 🍀