Kışın evimiz 23-24° di.Şimdi 26-27° , kışın 1 gün yıkadım, birgün yıkamadım.Şimdi hergün yıkıyorum.Banyodan dolayı hiç hasta olmadı şükür.Eşimde bebek hergün mü yıkanır diye soruyor evet deyip yıkamaya geçiyorum 😂 doktorumuza hergün yıkıyorum dedim,çok iyi bebek rahatlar dedi.
Eşiniz yokken yıkayın yani bebek rahatlasın.İlla tam akşam olmasa da olur,akşam üstü falan.