Naznaz00 tekbasimabakiyorum Şuan 21günlük lohusayım ve ağlayarak okudum resmen bunu okumak içimi rahatlattı ❤️
tekbasimabakiyorum Naznaz00 yaa kıyamam sana kuzum, ilk üç ay çok zor, sonra her şey kolaylaşmaya başlıyor. Hepimiz yaşadıklarını yaşadık merak etme 🥰
Lunaaaaa Seren-karan kesinlikle öyle çünkü bende kendimi bildim bileli gece bi kaç kez uyanır geri uyurum hepte erken uyanırım yani normal aslında ama insan çok yorulunca kesintisiz uyusun istiyor :)
tekbasimabakiyorum 2cocuk1kopek ilk gün korktu, çığlık atmadı ama mızıklandı, şimdilik beline kadar girdi. Bugün de normal sokacağım bakalım saat 16dan sonra güneş kırılınca 😁