Lunaaaaa 4 ay 19 günlük giderek her şey daha kolaylaşıyor. Büyüdükçe daha da sakinleşiyor. İki dişi patladı bir o dönem mızmızdı. Onun dişinda sürekli etrafı izlemek istiyor. İlk kez tatile geldik, zor olur sanmıştım. Çok kolay geçiyor. Odaya geliyoruz bir saat uyuyoruz, meme+ mama doyuruyorum. Sonra 2 saat deniz, çevrede gezinti yapıp tekrar gelip uyuyoruz. Her şey çok ilgisini çektiği için de çok mutlu. Herkes gülüp şebeklik yapıyor onlara da gülüyor😁