Bu postu gördüğüme o kadar sevindim ki benim de 4 ay 12 gün oldu sezaryen olalı ve dikiş bölgemin üst tarafını göbeğimi kaşırken falan tuhaf bir acısı oluyor böyle sanki dışarıdaki dikişler geçse de içerisi geçmemiş gibi hele yazın terledikçe göbek bölgemi kaşıdıkça tuhaf bir hisse kapılıyorum değişik acılı bende doğumdan on gün sonra kontrole gitmiştim bir daha gidemedim tedirgin olmuştum ama demekki herkeste var bu dert☺️