CmreKSidar sezaryenden sonra o kadar çok yürüdüm ve hiç oturmadım ki anında toparlandım 3. gün ev işleri yapıyodum 😂 ağır da kaldırdım dikişlerim de çabuk iyileşti hiçbir sıkıntı yok ama o üst uyuşuk bölgede bazen kaşıntı oluyo kaşırken hafif bi acıma gibi değişik bi his oluyo o da sinirlerimiz tamamen yakılmasından kaynaklanan bi durum maalesef kalıcı bişeymiş geçmiyo 🫠