Mamaaaaa Hahahaycokkomik Bunu duyduğuma sevindim benimde 16 saat sürdü tekrar çocuk düşünüyorum zamanı gelince, inşallah herkesin kolaymış ikinci benimde hızlı olur 😂
Mamaaaaa Ebenin biri bana pilates topu da zıplama bu yanlış bi hareket 8 çiz demisti birde yukarda bir arkadasin yazdığı gibi moral de çok önemli bele masaj rahatlatıyor onu unutmuşum birde ben hep dedimki canımdan can çıkacak tabiki kolay olmayacak
mel1900 ikiprensannesi53_ BENCE IKINMA TEKNİĞİNİ ÖĞRENMELİYİZ.O ESNADA SANA ŞUNU YAP BUNU YAP DENİLSE DE YAPILAMIYOR YANİ BEN BECEREMEDİM.BENİM ACEMİLİĞİME DENK GELDİ. EŞİM VE DOKTOR SAĞOLSUN ZORLA DA OLSA DOĞURTTULAR 🤣
Mbrre ikiprensannesi53_ hem fitil hem damardan 7 saatte 9 cm acilma ile doğurdum. Mecbursan tabi öneririm herkesin süreci farkli ilerliyor acı eşiği vs farklı oluyor 🙂
Linaamom ikiprensannesi53_ hiç tavsiye etmem canım ben 12-13 saat suni sancı çektim çok zordu ve bebeği riske sokuyor kendi sancın yoksa bence ameliyat ol tavsiyem tabi senin kararın
tazebiirannee ikiprensannesi53_ suni sancı bi bana dehşet geldi heralde bana suyum geldikten sonra taktılar ama ben 2 saat zor dayandım 😅 sonra sezeryan oldum inşallah sizde hissetmezsiniz diğerleri gibi
Senazz11 ikiprensannesi53_ ilk önce suni aldım ses seda yoktu sonra vajinadan rahim açıcı fitil verdiler o beni. Biraz mahvetti 😒🤣🤣
Esengul-Alperen ikiprensannesi53_ 8 saat hiç bir ağrı hissetmedim, sonra sancim başladı, 2 buçuk saat sonra kucağıma aldım, ilk çocuğum suni sancı olmadan nasıl olur kıyasını yapamıyorum o yüzden. Ama yatmak yerine çömelmek hafifte olsa rahatlatmıştı.
elifcicek_07 ikiprensannesi53_ amuda bile kalkarsın valla ben suni sancı ile doğurmadım normal sancım ile doğum yaptım bir süre nst den sancı takibi için yatmak zorunda kaldım doktorum geldi kaldırın kadını hareket etsin ölmüş zaten dedi. Ağır hareket etmenin sebebi iyice ağırlaşmış olmak bence ben yürüdüm klozete ters oturup hemşireye masaj yaptırdım. Anksiyete krizine benziyor sancıyı yatarak karşılamak çok zor çok yatarken ıkınamıyorsun zaten normal yatakta
2Kralannesi ikiprensannesi53_ ıkıncı oğlumda 16 saat sunı sancı cektım en yuksek sevıyede ama acılmam 5 cmden sonra yavas ılerledı evde suyum geldıgı ıcın hastaneye gıttım hastanedede tam suyumu patlatmadıkları ıcın hersey cok yavas ılerledı sabah dr geldıgınde nıye bu kadar cektın sen suyunu neden patlatmadılar dıye cok kızmıstı sadece o sancıda plates topunda hareket yaptım korıdorlarda yuruyus ve belıme hep masaj yaptırarak rahatladım en ıyı yöntem buydu benım ıcın 🙂
Farketmez ikiprensannesi53_ benımde suyum geldi hemen hastaneye gıttım yatış yapıldı kendi sancım yuksektı ama hıssetmıyordum sunı verıldı 2 saat onuda hıssetmedım sonra masallah hepsını bır sancıda hıssettim her sancı geldıgınde yataktan zıplıyordum hemsıre sağolsun plates topu getırdı sancı gelince hemen topta zıpladım sancı gecınce bana bayılma hıssı gelıyordu hemen yatıyordum 3 dk sonra yine sancı gelince hemen kalkıp topa oturuyordum öyle öyle 4 saat sonunda 9 cm le doğuma gırdım 5 cı ıkınmada yaklaşık 15 dk sonra doğum yaptım plates topu çok rahatlatıyordu
Elfgrn ikiprensannesi53_ nefes alıp vermen çok önemli sancı gelip gittiğinde derin nefes al ver yavaşça ver gerçekten çok yardımı oluyor. Doğum anında büyük tuvaletini yapar gibi iyice ıkın mutlaka nefes al ver nefesin bitene kadar devam et buna 8 buçukta suni aldım 13.06 da doğumum gerçekleşti tabi benim damarlar çok şişmişti ödemden dolayı suni sancı alamadım bir süre ona rağmen bu kadarda doğurdum