NilMomm Tazebabyy oyyy bu babalar. Beni bebeğimden çok o düşündürüyor zaten 😂 5.ayda uyku eğitimini bile onun yüzünden veremedim ağlıypr diye. İnşallah yolumuz kolay olur bu süreçte bakalım. İnsan çaresiz kalınca da her şeyi deniyor sizde haklısınız
ikikereannee NilMomm 3ana öğün yiyor aralarda meyve kuru yemiş yada arada kaçamakları var bende sıkıntı var onda yok 😂
brcogz-21 ikikereannee sizin duygularınız nasıl yani emzirme sonlandıktan sonra hiç pişmanlık vs yaşadınız mı yada yoğun duygusallık vs
ikikereannee brcogz-21 hala yaşıyorum günde bir iki günde bir bazen veriyorum çektikçe geliyor ama göğüsler dolmuyor tamamen ne ben kesebiliyorum nede o iki bağımlı olmuşuz şikayetçi değilim ama nadir olduğu için veriyorum