Merhaba arkadaşlar iyi bayramlar. Kızın 2 yaş 8 günlük. Artık emzirmeyi bırakmak istiyorum. Bağımlı. Saat başı emiyor yemek yemiyor sadece meme istiyor. Kademeli bırakmakta mümkün değil. Sütümü kesmeyi denesem ilaçlar varmış sanırım. Hiç kullanan deneyen oldu mu. Yada sizin yöntemleriniz ne oldu. Bi yandan da kıyamıyorum değişik bir durum.