nazli-06 BZM verem aşısı bu sekılde oluyor, bızım doktorumuz aşının tuttugunu gösterır demıstı, iltihaplanacak kuruyacak tekrarlayacak aylarca sürüyo sız hıc ellemeyın, benım kızım 9 aylık artık ıltıhaplanmıyor ama hala kızarık duruyor.