Verem aşısı ,3 ay sonra bile ilthaplıymış gibi bir görüntü yaratabiliyor. Bu tuttu veya tutmadı demek değil, tutması ile ilgili endişeniz var ise tek yol antikor testi ki %95 tutmuştur, neden tutmasın.. yolınmaması gerekli bana doktor pansuman vs yapma sakın demişti.