Bibebek_ kuzey-21 altın hesabında alış satış farkı çok bide komisyon vs derken ettiğin kar gidiyor imkanın varsa yıllık kasa kiralayıp orada saklamanı tavsiye ederim yıllık 450 TL idi sanırım kiralama bedeli
kuzey-21 Bibebek_ yaaa. Bankacı bayan tanıdıktı. 24 ayar yapalım kârı güzel oluyor vs demişti 😂 Makas oynamasın istiyorsan da mesai aaatleri içerisinde hesaptan kendin boz demişti.
Turkuaaz Ajda bilezik yaptım gelen tüm para ve altın ile şimdi kenara biriktirip hemen dolar almaya çalışıyorum Tl olarak kaldığında değer kaybediyor ve ufak ufak harcanıyor ister istemez 🥹
Candyy Turkuaaz merhaba Ajda bilezigin fiyatı ne kadar oluyor birde ne zaman aldınız en son bende öyle bişey düşünüyorum da
Arzugok oyku_moms1 bol bereketli olsun. Ben kızıma doğduğundan beri gelen her para hediyesi o an ne kadar olduysa direk gidip gram alıyorum yetmezse üzerine ekliyorum şükür böyle böyle 10 grama yakın altını oldu
Havvaaaysuna oyku_moms1 biriktirip altın yapıyorum hem bizde harcamamış oluyoruz hem geleceği ın ufakta olsa bi yatırım olmuş oluyo
Mazikeen oyku_moms1 ben altın hesabı açtım 100 TL bile olsa onunla altın alıp hesaba atıyorum bozudurulmamak üzere üniversiteye gidene kadar biriktireceğim orda
NmalkoC oyku_moms1 uzun vade en mantıklısı altın ben doğdugından bugune bir kuruşuna dokunmadım dedesı kumbarayı doldurur her geldiğinde bayram doğym günü derken sürekli altın yapıp koyuyorum kenara bişey niyetiylede biriktirmiyorum ihtiyaclarını zaten biz alıyoruz oğlumda ileride okula gider yada bişey için oğluma lazım olur ona kullanıcam
birprensbirprensesanasi oyku_moms1 abimin eşi banka müdürü altın hesabı konusunda beni uyarmıştı. Altın hesabında alırken de bozdururken de bnaka kazanıyor sen zarar ediyorsun dedi vazgeçtim. Ben de oğlumun birikimlerini olduğu yerde saymasin diye ne kadar ederse o kadar altın alıp koyuyorum.
2_anne_ oyku_moms1 aleyküm selam 🌸 biz üstüne para koyup altın alıyoruz şimdi az daha parası var biraz bayramda da toplarız altın alırız yine. Bir de hesabı var her ay düzenli para yatırıyoruz 18 yaşına gelince istediği gibi kullanacak o parayı. İyi bayramlar bu arada ❤️
Asyaveannesi04 oyku_moms1 ben doğumda olsun bayramlarda olsun hepsini altın yapıyorum geçen sene 5 bin tlsi olmuştu bayramda tam altın aldım şimdi olmuş 11 bin tl tam altın🤦🏻♀️ Asla türk lirası olarak bırakmıyorum 1 lirasını bile
Aras2801 oyku_moms1 hesaptan alısverısde makas aralıgı fazla oluyor. Pahalı alıyorsun uygun bozduruyorsun. Bence gıt elden 24 ayar gram altın al. Bırıkım ıcın en mantıklısı o
Barlashan209 Mdorukkk hanım efendi, ne dalgası. Çocuğuma paylaşmanın ne kadar kutsal bir değer olduğunu, dinimizin de bunu her fırsatta emrettiğini ve dünyayı güzelliğin ve iyiliği kurtaracağını anlatmaya çalışıyorum.
Yasirefeninannesi Mdorukkk neden dalga geçsin ne güzel infak ediyor çocuğun sadakasi çıkıyor Allahda verene bin veriyor….