Selamün aleyküm güzel anneler😇 benim bebeğime dedesi teyzesi amcası Doğumgünü diye harçlık verdiler çok şükür kızımın bir eksiği yok zaten bişey alırken de şunun verdiği para niyetiyle diyorum. elimde bir miktar kızımın parası var umre için birikime başladık TL olarak kalsın istemiyorum sizce ne yapabilirim uzun vadede