Mslll Duyulurum hamilelik belirtisi değil diyen kadar belirti olarak yaşayan da var . Yani kızımda yaşamamıştım . Bayramdan sonra her türlü genel bi kontrole gidicem de
Kereminannesiii Mslll testi tekrarlayın var gibi sanki. İlk aylar adet olanları duydum. Normal kanama şeklinde
Mslll Ikicocukbiranne şuan planım dahilinde değil önümdeki süreç itibariyle kızım 2 ay sonra 4 yaşına girecek yani öyle olsun olsunluk bir durumumuz yok yani Rabbimin ağrına gitmesin varsa da sağlıkla gelsin tabiki 😊
Girlpower Mslll ilk kez korunmadığımızda hamile kaldım yani öyle boşver bi seferden bişey olmaz demeyin oluyor 😂 adet olmuşsunuz hamile değilsinizdir muhtemelen
Birevladaemanetci Mslll Canım testte silik çizgi var bariz belli benden başka kimse görmedi mi😊 bekleme hemen bı test daha yap hatta acilde kan ver bence bide bu ay reglim farklıydı diyorsun yerleşme kanaması olabilir
Mslll Birevladaemanetci yarın da bir test yapayım acabam geçsin de bayramdan sonra genel bi kontrole gitcem inşallah 😊
Ucansupurge 2-prensannesi Mslll İlginçtir ki benimde böyle çıktıktan sonra 3 haftalık hamile olduğumu öğrenmiştim 🤔 hakkınızda hayırlısı
Mslll Ucansupurge amin inşallah 😊 yani kızımda herşey planlı programlıydı aradan 4 sene geçti ikinci çocuk için bir sene daha bekleyelim dedik olmaz dedik ama bilemiyorum 🤷🏼♀️
2-prensannesi Mslll benim yaptığım testte böyleydi hemen kan verdim sonucunu aldığımda 3 haftalık dediler
iki_prens_annesi_ Mslll aceba kimyasal gebelik vs olabilir mi bı kadun doğuma görünmenizde fayda var çünkü net testte hamilesiniz
Mslll iki_prens_annesi_ bayramdan sonra genel bir kontrole gitcem zaten ama yani kötü rahatsız edici bi belirti yok bilemedim . 🤷🏼♀️
iki_prens_annesi_ Mslll yani inşallah sağlıklı gebeliktir çocuğunuz da 4 yaşına gelmis doğana Kadar 5 olur benim büyük 3 yaşında küçük 5 aylık ilk zamanlar zor oluyor ama zamanla alisiliyor