Merhaba hanımlar. Yani hiç bişey yapmayınca buraya yazayım dedim . Takvime göre geçen ay doğurganlık en zirve olduğu gün korunmadım ilk defa ve bu ay regl de oldum ama reglden sonra tam alt karın kısmımda yumruk kadar bi dolgunluk var sanki ilk günler ağrıyodu da biraz . Yani gaz gibi ama tam anlamda veremedim bi yok ya değilimdir diyorum sonra ya hamileysem diyorum.