Valla benim bebeğim 8 aylık olmak üzere ve hala 3 ölçü mama içiyor 3 saatte bir yapıyorum. Ek gıda olarak da pek iştahlı değil. Doğduğundan beri mama içiyor ve son bikaç aya kadar da 2 ölçü içiyordu. Fazlasını içmek istemiyor ben mi yanlış yapıyorum anlamıyorumki