Sevidmn ben hep 3 saatte bir veriyordum 2-3 aydan sonra bazen 4 saatte oluyordu bebeğin acıkmasına göre mama çok şişiriyo bebeği gereksiz kilo alıyo o yüzden saatlı verirdim 60 90 ml falan veriyordum daha versem içer ama vermiyordum ek gıdaya 4 buçuk aylıkken başladık 120 150 ml veriyodum 4 5 saat oluyodu aralığı şuan 9 aylık gece yatarken veriyorum 180 ml 4 yada 6 gibi acıkıyo yine 180 yapıyorum bizimki geç uyanır 11 oluyo genelde o saate kadar duruyo sonra kahvaltı yaparız 2 3 saat sonra öğle uykusu uyanınca yemek 3 saat sonra ikindi uykusu uyanınca yemek son da 8-9 gıbı yine uykusu gelir uyuturum yarım saat 1 saat sonra uyanır 11 12 gıbı de gece uykusuna geçeriz o sırada mama veriyorum. Bebelac kullanıyoruz şuan